Sziasztok!! Ma ezt a modellt szeretném röviden bemutatni.Lehetne egy regényt írni róla mert igen komoly modell...

2014-ben lett tervezve és 2630 alkatrészből álló hatalmas nagy modell.

Van egy testvére ami Deluxe név alatt fut,amit én összedobtam az a Basic kivitel.Kettő között az exkluzív és nagyon ritka alkatrészekben keresendő.Egészen pontosan a színekben..

Basic kék-piros csíkkal rendelkezik,Deluxe pedig zöld-narancs színben pompázik.Eredetileg Deluxe épült volna nálam,de olyan ritka elem tömkelege kellett volna hozzá amit hirtelen nem tudtam beszerezni,sőt még nagyon az országban sem lett volna elég alkatrész hozzá.

Itt és most szeretnék bocsánatot kérni a Kockafalu stábjától a sok elküldött rendelés és visszavonás miatt,de kénytelen voltam lemondani a Deluxe kivitelről.Basic sem alapkivitel egyébként a nevével ellentétben !!!!!

Bőven akad ebben is olyan elem ami minimum a méregdrága kategóriába tartozik,de ezt azért sikerült megépítenem.Nagy és látványos kamion lett belőle.

Krooshoop nagyon profi építő és az ezen járgányon is látszik.Összetett,működőképes kamion lett belőle.Teljesen távvezérelt,manuális funkciói szinte nincsenek is..

Mindössze a motorház fedele és kettő ajtó nyílik rajta.Ezen felül amit tud az mind motorizált.

Ebből kifolyólag akad benne PF komponens rendesen...

-Kormányzása M motoros és működik a fülkében lévő kormánykerék is.

- kettő XL motor viszi a járgányt

--további kettő M motor pedig a nagyon bonyolult váltómű működéséért felel.Váltója távvezérelt!!! 4 fokozatú,kettő-kettő fokozatért felel egy-egy M motor és menetben is lehet váltani vele.Semmi recsegés-ropogás csak kissé megváltozik kamion sebessége..

4 fokozatból három az erőre van beállítva...Van ultra lassú,nagyon lassú és csak simán lassú fokozata..Ezen 3 fokozatban ugyan nem terepjáró,de szinte mindenhol "elballag"...4-ik gyors fokozata lenne a látványos,haladós fokozat,de sajnos megint félig lemerült elemekkel próbáltam...parkettán-sima terepen azért megmutatta,hogy igen is tud haladni rendesen is...Gond az az volt sok LED világított rajta egyszerre és még a kettő Xl motornak is kellett volna az energia..Volt olyan,hogy halk sípolás közben szépen megállt és ott is maradt a kamion..

Gyors elemcsere volt és utána szépen ment..de a szőnyeg és egyéb más számára nehezen járható terep nem az ő világa...3 alacsonyabb fokozatba őrületes erő van benne!!!! Konyhaszéket simán odébb tolta!!!!!

Ez a modell nem sima AA elemet kíván hanem valami "bika" akkut..

Visszatérve a váltóra...ez lenne a modell lényege,de nagyon nehéz leírni..rengeteg sok fogaskerék kellett bele,differenciálmű és még kuplung fogaskerék is..klasszikus Technic elemekből áll!! Nem a mai modern kissé durván működő alkatrészekből áll.Nagyon halkan teszi a dolgát és csak kamion mozgásáról lehet észrevenni,hogy valami történt..

Kamiont oldalra fordítva már félig látszik a dolog..egy-egy motor visz egy-egy fokozatot

Maguk az XL motorok ugyan össze vannak kapcsolva,de végponton már újra ketté vannak választva,hátul futóművek nincsenek felfűzve hanem külön-külön hajtást kapnak.

Motortérben a kis V6-os kamu műanyag motor is természetesen működik,őrült sebességgel mozog!!! Rajta lévő ventilátor olyan gyorsan forog még a lassú fokozatokban is,hogy nem lehet látni a lapátjait..Nagyon látványos az egész..

Kamion elől dupla,hátul szimpla LED világítással rendelkezik..Krooshoop videójában szerepel még további világítás is,de a rajzon nem szerepelt..Videó valami korai demo lehet..bátran ki lehet alakítani,de akkor még gyengébb lesz az energia..

Elemeket egyébként nagyon könnyen lehet cserélni mert a kabin teljes hátfala leemelhető.Erre a nagy felületre van hátul ráépítve az elemtartó,kabin teljes hátsó része üres,csak egy nagy doboz..akár még egy elemtartó is elférne benne..Kapcsolása is diszkrét kialakítású,nem rontja a kamion külsejét ...kis kart kell kifelé meghúzni és már működik is az egész.

Magának a nagy és nehéz kamionnak még rugózása is van ami természetesen nem csak dísz..tényleg működik..

Építéséről annyit,hogy jócskán elvoltam vele,de bontani nem kellett..nagyon profi rajza van..így,hogy a Basic kivitelhez volt mindenem kisebb nagyobb megszakításokkal kb fél nap alatt összedobtam..

Nagyon ajánlom az építését,de a Deluxe kivitel előre szólok,hogy rázós dolog lesz!!!!!!!

Mint kiállítási tárgyként is nagyon látványos,de menni is tud azért..Maga az alváz talán még nem is volt annyira kemény építeni mint a felső kabin-motorház kombinációt...Rajz egyébként végig mutatja,hogy sok kábelt is merre és hogyan kell elvezetni..eléggé kivan találva rajta minden...

Röviden ennyit gondoltam írni róla...

További szép napot kívánok!!!