Brickyboy
Brickyboy megosztott velünk egy gondolatot
Aki még nem tudná, idén érdekes módon a Lego nem lesz jelen a londoni játékvásáron, a nürnbergin pedig a sajtónak nem engedélyez semmiféle kép- vagy írásbeli hírközlést. Nyilván a kínai másolatok gyártását akarják ezzel megakadályozni, de nem hiszem, hogy nagyon sokat elérnének vele. Ti mit gondoltok?
166 megtekintés
0
0

Oszd meg ismerőseiddel kedvenc közösségi portálodon!

2018. január 11.
4 hozzászólás
Brickyboy
Brickyboy 2018. január 11. 23:39 #4 0
válasz HSzabi1 hozzászólására »
A manapság érzékelhető kpncepció kizárólag a profitról szól, semmi különleges, átható...
Igen, sajnos manapság ez figyelhető meg a legtöbb helyen. Minél több pénzt lehetőleg minél kevesebb dologért. És ezzel, mint a 2000-es évek elején, lehet, hogy megint megüti a bokáját a Lego. Manapság már én is azt nézem, régebben valahogy jobbak voltak a készletek (nem elemszámban, inkább újdonságukban), és próbálom a még jópofa hiányzó készleteket beszerezni.
HSzabi1
HSzabi1 2018. január 11. 23:14 #3 0
A manapság érzékelhető kpncepció kizárólag a profitról szól, semmi különleges, átható stratégia, átgondpltság. Jó, hogy van sok régi készlet, ami még nincs meg, így azért még tud örömet okozni
agrof
agrof 2018. január 11. 22:17 #2 0
Valóban, lehet ilyen idióta marketingstratégia: nem aztán mégis valahogy csak de kicsúsznak a képek (autógyáraknál, mobilgyártóknál is folyamatosan ez megy).
A másik lehetőség, hogy ennyire a lopástól való félelemre koncentrálnak, az innováció és a hatékonyság helyett. (Halkan jegyzem meg, hogy egyre több a minőségi probléma is.)
Azt, hogy meghívják a médiát, akiknek előre kivájják a szemét, nyelvét, és ólmot öntenek a fülébe... hááát... a középkorban még elment.
Bármelyik is vezérli ezt a stratégiát, egy biztos: nekem egyik sem szimpatikus. Egyre kiábrándítóbb ez a cég.
A weboldal cookie-kat használ. több info...értem